vrijdag, april 06, 2007

Ik ben zowaar gezond!

Ongelooflijk maar waar .... ik ben volledig sport medisch goedgekeurd. Er stonden de laatste tijd toch wel veel berichten in RunnersWorld over lopers die spontaan neervielen en niet meer opstonden, dus maar besloten het zekere voor het onzekere te nemen en mijzelf sport medisch geheel door te laten lichten.


Donderdagochten 10:15 mocht ik aan de bak, en werden mijn longinhoud, cholesterol, bloeddruk, hartritme, spieropbouw, vetpercentages, bloedsuikerspiegel, uithoudingsvermogen, zichtsterkte, lenigheid en nog een dozijn andere dingen bij het Sport Medisch Adviescentrum in Amsterdam onder loep genomen. Eindconclusie: ik ben met mijn 32 jaar toch nog goed in condite en vorm :-)


Wel een kritische kanttekening bij mijn wat zwakkere knieƫn, maar dat mag de pret niet drukken.... de road naar New York 2007 gaat dus gewoon lekker door!

Geen opmerkingen: