donderdag, maart 29, 2007

IBM loopt weer ....

Zondag ook al een kort berichtje dat het loopseizoen begonnen was..... dat kan ik nu dubbelendwars bevestigen. Gisteren (woensdag 28 maart) de eerste looptraining gehad met de zg. "IBM groep" in het Amsterdamse Bos als voorbereiding op de dam tot damloop.

Ik train nu met deze groep voor de 4e keer mee en heb weer voor elkaar gekregen een aantal nieuwe "recruten" op sleep touw te nemen naar de training.
Buiten het feit dat ik mijn auto tegen een paaltje parkeerde voor aanvang toch lekker gelopen en een goede interval training gedaan.

Het schema dat we zullen volgen past goed in mijn marathonvoorbereiding en zal mij de noodzakelijke intervall trainingen geven, iets dat je alleen niet zo snel doet (en er ook best debiel uit ziet:-) )

Geen opmerkingen: