zondag, juli 01, 2007

Leuk tool, mooie ronde, man met de hamer

Na de succesvolle 22Km vorige week zondag wilde ik dit weekend weer een goede lange duurloop lopen, maar weer hetzelfde rondje zag ik niet zitten.... Via de website van de 30 van Almere was ik al op het ultra handige afstandmeten.nl terecht gekomen. Een toepassing die gebruik maakt van Google Maps en Google Earth en die je in staat zet routes te plotten en te delen met anderen! Het tooltje geeft de exacte afstand weer van de geplotte afstand en je kan eventueel ook je looptijden toevoegen. Erg handig!

Dus zo gezeg zo gedaan, een leuke 21Km loop geplot. Een duurloop via de Kwakel, Vrouwenakker, Papenveer en Nieuwveen en weer terug .... totaal 21.5Km.

Op zich ging het erg lekker, ondanks dat de regen de eerste 7 Km met bakken uit de hemel kwam, en lag ik goed op wedstrijdtempo. Helaas stond op 17Km een mannetje met een hamer die me dwong even 2 minuten gewoon te lopen om vervolgens de zware laatste vier af te leggen.

Desalniettemin mag ik met een eindtijd van 02:04:39 niet klagen voor een training.

De ronde van vorige week zondag via Amstelveen en het Amsterdamse Bos is btw hier te vinden.

Ps. probeer NOOIT Powerbar Caffeniated Green Apple gel ... die is echt niet te eten!!!

Geen opmerkingen: