zondag, juli 15, 2007

These shoes are made for walking

Gisteren naar PK Running geweest in Dodenwaard voor een paar nieuwe schoenen. Mijn huidige Saucony's heb ik namelijk als sinds november vorig jaar (zevenheuvelenloop) en hebben inmiddels als wat aardig kilometers gemaakt. Ik wil voorkomen dat ik vlak voor 04/11 alsnog een paar nieuwe schoenen moet aanschaffen en vervolgens overhaast moet inlopen. Nu kan tenminste na Augustus rustig de schoenen afwisselen en de nieuwe goed inlopen.

Na 5 kwartier was ik eindelijk aan de beurt (!) en na een korte voetanalyse (keurig recht, flexibile tene, goede afwikkeling en gezonde druk verdeling) kon ik mijn nieuwe Saucony's proberen. Ze zitten als gegoten, maar zijn helaas afschuwelijk wit! Maar goed paar keer in de regen trainen en dat moet ook goedkomen ...

Geen opmerkingen: