zondag, maart 23, 2008

KiKia Run



Op zondag 8 juni 2008, traditiegetrouw de 2de zondag in juni, vindt de 5e editie van de KiKaRun plaats.

De opbrengst van de KiKaRun komt geheel ten goede aan onderzoek naar Kinderkanker in de hoop dat volledige genezing zonder bijwerkingen zo spoedig mogelijk kan worden verwezenlijkt. Op dit moment ondersteunt KiKa een onderzoek waaruit baanbrekende resultaten zullen voortkomen. Resultaten die weer nieuwe onderzoeken opleveren zodat in de toekomst de artsen kunnen zeggen: “Uw kind is ernstig ziek, maar wij kunnen het weer beter maken!”

Alle deelnemers lieten zich vorig jaar sponsoren. Het inschrijfgeld en sponsorgeld samen bracht bijna 75.000 Euro op! Deze loop heb ik zelf nog nooit egdaan, maar eigenlijk mag hij niet ontbreken op het lijstje. Dus ik heb me zojuist ingeschreven. Om een extra stimulans te geven zal ik proberen mij te laten sponsoren voor KiKa

Geen opmerkingen: