zondag, april 13, 2008

Zondagrondje

Vandaag begon redelijk apart ... in plaats van mijn vetrouwde zondagochtendtraining zou een collega van mij op kraamvisite komen. Deze moest echter vlak voor de afspraak afbellen omdat haar dochtertje (2 weken jonger dan Zara) uit de maxi-cosi was gevallen van ca. anderhalve meter! De kleine meid is direct naar het ziekenhuis gebracht waar na 2 CT-scans een schedelbreukje werd geconstateerd. Gelukkig is de situatie nu stabiel.

VAn de Rotterdam Marathon heb ik door een kabelstoring helaas niet veel meegekregen. Wel nog een stukje kunnen zien via streaming video van de NOS, maar dat was maar voor even omdat we nog even langs gingen op de verjaardag van Leo in Amstelveen.

Ik had de hardloopspullen in de auto liggen en het plan was om vanaf Amstelveen, via de Amstel terug te lopen naar Uithoorn. Een trip van ca. 18Km tot 20Km was de bedoeling. In het begin gign het erg lekker met een tempo van rond de 05:30 per kilometer en hartslag ronde 150. Maar bij 10Km kreeg ik het echter al zwaar en ging de hartslag boven de 160, waarschijnlijk ging de extreme week bij IBM zijn tol eisen. Dus maar iets gaan vertragen naar 05:55.



Door de regen en wind werd het echter nog wat zwaarder en ik was blij toen ik na 18,5Km weer de straat indraaide. Maar ja een ding is zeker. Ik heb wel weer een goede duurloop gedaan!

Geen opmerkingen: