zaterdag, november 28, 2009

Update


Het is even stil geweest na mijn laatste post waar in vertelde dat ik mee ging doen aan de Rotterdam Marathon op 11 april 2010!  Het goede nieuws is dat ik niet heb stilgezeten! Lopen zit nog niet op het juiste niveau, maar ik ben wel met leuke dingen bezig geweest

Allereerst hebben we een na mijn laatste berichtje een heerlijk weekje vakantie gehad in Haarle bij Hellendoorn. Hier hadden een huisje gehuurd en hebben ondanks 7 dagen regen een paar heerlijke dagen in de bossen gehad. Beetje uitslapen, beetje zwemmen, uitstapje Deventer, uitstapje Apeldoorn en de tijd vliegt voorbij!

Ook nog tussen alle activiteiten tijd gehad voor 2 korte, maar best zware boslopen over de Sallandse Heuvelrug. Een parcours van net geen 6Km, dat bestond uit soaked bospad en modderpoelen, stronkje springen en over bomen klauiteren, en continue klimmen, dalen over heuvelachtig terrein en je balans zoeken op de oneffen ondergrond. Weer eens iets totaal anders maar erg lekker! 





Daarna werd het helaas een beetje druk op het werk en liep ik wat te kwakkelen met de gezondheid (verkouden/griepje) dus lopen kwam er niet echt van. Dinsdag nog wel een lekkere piramide training gedaan op de baan van 200, 400, 600, 800, 1000, 800, 600, 400, 200 en afgelopen zondag met de groep naar de Duinen bij Santpoort voor een goede zware duintraining. Dit keer geen interval maar tempo duurloop. Dit betekende voor mij redelijk voorop lopen met Richard in een tempo dat hoger lag dan mijn halve marathon tempo (<4,:50). Ook net als op de Sallandse Heuvelrug hier weer veel klim werk met gelukkig een redelijk vlakke ondergrond. Hoogtepunt was de duinbeklimming bij het strand die heb ik 3x mogen doen en die was loodzwaar!!!!




Morgen in ieder geval een 2uurs duurloop (minimaal) en weer wat frequenter bijhouden van mijn blog!

Geen opmerkingen: