woensdag, juni 16, 2010

Back on track

Eigenlijk moet ik me een beetje schamen .... ik heb mijn blog al in eeuwen niet meer niet geupdate. Het laatste bericht stamt al weer van 20 januari, naar aanleiding van een van mijn duurtrainingen in aanloop naar Rotterdam  .... drukte, motivatie maar ook mindere trainingsperiodes hebben mijn blogperikelen op een lager pitje doen belanden.

Twitter wordt nog wel frequent geupdate met zowel mijn loop- als andere belevenissen. Weliswaar niet in een spam-aantal, maar redelijk frequent. Eigenlijk is dit ook in lijn met een onderzoek dat laats in RunnersWorld werd aangehaald. Dat blogs on der lopers minder en minder populair werden ten koste van Facebook en/of Twitter (bij mij gelinked)

Ondanks dat het op mijn blog rustig was, betekent dat niet dat ik volledig heb stil gezeten. De laatste maanden heb ik rustig door getraind (zelfs wat te rustig) met in April mijn eerste wedstrijd van 2010 (na afzeggen van Uithoorn en Egmond door de organisatie) met een nieuw PR op de marathon in Rotterdam!

Inmiddels ben ik weer lekker aan het trainen met gisteren een goede interval over 12x200 en 10x400 met 200 rust tussen de rondes. 15Km in totaal op goed hoog tempo. LEKKER!

Plan is in Oktober mijn 5e marathon te lopen, zijnde Amsterdam Marathon. Kan ik toch proberen wraak te nemen voor de dramaloop van 2008 : -)

Maar eerst vrijdag even lekker traditioneel de Midzomernachtcross in het Amsterdamse Bos 

1 opmerking:

RunningRonald zei

met minder bloggen hou je tijd over voor lekkere loopjes. Heel veel plezier met de MZNC