vrijdag, augustus 31, 2007

Lopen in Diegem

Drie dagen België gaan je niet de koude kleren zitten. Het waren lange en intensieve dagen met all day meetings in Brussel, Antwerpen en weer Antwerpen.

Ik zat in een hotel op het industrieterrein Diegem, vlak bij het vliegveld. Niet de meest inspirerende omgeving, maar het voordeel is dat dit vlak bij het IBM kantoor ligt en je dus ’s ochtends geen last van files hebt, die geloof me, nog erger zijn dan hier in Nederland.

Donderdagochtend zouden we pas later beginnen in Antwerpen dus ik had ’s ochtends nog wat tijd over. Gelukkig heb ik op dit soort trips altijd mijn loopspullen bij me dus om 07:00 liep Ronald lekker buiten. Het was nog wel erg fris, maar door het lopen krijg je het toch als nel warm.

Via Diegem, richting IBM, langs de NAVO en vervolgens op gevoel terug via het centrum van Diegem terug naar het kantorenpark. Het is dat ik de avond er voor in Diegem had gegeten en dus wat straten van naam herkende, anders had ik echt geen idee gehad waar ik liep, want bewegwijzering in België is een drama! Na een kleine 9Km stond ik weer voor mijn hotel. Fully charged and ready for just another boring day with meetings.

Vrijdagochtend eigenlijk hetzelfde ritueel herhaalt alleen heb ik het toen laten zitten bij een 4.5Km. Een keer uitslapen was namelijk ook best lekker. ….

Geen opmerkingen: