zaterdag, september 08, 2007

DtD Startnummer binnen



Vandaag viel mijn individuele startnummer voor de Dam tot Damloop op de mat. Over twee weken is het weer zover en dan begint een van de gezelligste (en drukste) lopen van Nederland over een mooi parcours van 10EM. Het is dit jaar de vijfde keer dat ik meedoe!

Achteraf ben ik toch blij dat ik besloten heb met IBM te lopen en mijn eigen startnummer niet gebruiken. Door de enorme groei van het aantal business loopgroepen starten de individuele recreatielopers nu om ca. 14:30 bijna een uur later dan normaal! Met de businessloop verwacht ik om 11:50 al te starten.

Helaas kan ik mijn nummer niet verkopen / weggeven daar ik ingeschreven sta met mijn eigen ChampionChip. En aangezien ik die ook voor New York nodig heb vind ik het te link om die uit te lenen,

Logistiek gezien zou ik de Dam tot Dam loop dit jaar 2x moeten kunnen lopen door na de finish meteen in de bus te stappen …. Even kijken hoe de komende twee weken gaan. Wellicht is het een idee.

Geen opmerkingen: