zondag, oktober 14, 2007

Yes, weer een lange duurloop

YES !! Vandaag weer een goede langeduurloop gedaan. Om 09:30 was ik bij de Bosbaan waar ik 6 rondjes van 5,1Km heb gelopen (dus 30Km+ voor de snelle rekenaar).

Deze ging wonderbaarlijk goed! Wel even na 7Km extra gerekt en gestrekt omdat ik toen mijn blessure weer licht begon te voelen, maar daarna geen noemnswaardige last!! Ook heb ik even gelopen na de vijfde ronde (25Km) om te eten en te drinken.

Ik lipe volgens mijn Polar op wedstrijdschema van circa 10Km per uur, oftwel 6 minuten per kilometer. Doorkomsttijden lagen echter steeds consequent rond de 28 minuten dus ik moet mijn afstandsmeter nog wel even voor New York kalibreren. Maar bottom line betekende het een netto tijd van 2:52 op de 31,5Km! Laatste ronde wel wat zwaarder, maar zeker nog niet dood! Dat stemt dus goed ... zeker als ik mijn tempo dus wat omlaag breng als mijn Polar de juiste informatie geeft :-)

Deze duurloop was meteen mijn laatste toegestane lange duurloop, want hierna is het nog 3 weken rustig aan doen en dan mag ik van start!

Counting down :-)

Geen opmerkingen: