dinsdag, maart 24, 2009

Back on line

Het bloggen is er de laatste tijd door verschillende redenen wat bij ingeschoten. Bij een check van de website zag ik dat een 2-tal updates via mail helaas niet doorgekomen zijn en dat mijn laatste blog daardoor al weer van februari is.

Vakantie (Oostenrijk), verhuizing van mijn ouders, drukte op het werk en nu drukte thuis hebben er voor gezorgd dat de updates uitbleven. Dat gaan we weer herstellen :-)

Training
Inmiddels zijn de trainingen namelijk weer lekker vol hervat. Naast een goede duurloop op zondag vorige week dinsdag nog een erg goede zware interval training gedaan. Na een zware start van de training met een zwaar parcours over 400 meter met tussendoor push-ups, dippings, sit-ups, skippings, sla-om en touwtje springen (6x) stond er 7x een intervaltraining over 200, 300 en 400 meter op het programma met 100 meter rust tussen de setjes. Tempo lag hiervan goed met gemiddeld 04:15 per Km. Momenteel lopen we op de training met een groepje van 4 a 5 man die elkaar redelijk bij houden en het tempo goed strak houden. Errug lekkerrrrr.

Donderdag stond er nog een korte tempoloop op het programma over 6,5 Km die in een nette 31 minuten werden afgewikkeld met een hartslag van 154. Mag dus niet ontevreden zijn.

Normandiƫ
Het weekend heb ik de hardloopschoenen door een bezoek aan Normandiƫ en diverse D-Day musea even in de kast laten staan, maar dat maken we vanavond weer goed met duizendjes op de baan. Normandiƫ zelf was erg indrukwekkend. Ik was er nog nooit eerder geweest, maar het is imponeerend hoe de geschiedenis en dat met name 6 juni 1944 tot leven komt. Eigenlijk waren de 3 dagen te kort en leken we wel een stel Amerikanen/Jappaners die Europa is sneltreinvaart deden :-) Maar het was zeker de moeite waard!

Dam tot Damloop
Voordat ik 2 weken verlof nam heb ik ook de case ingediend bij de CFO van IBM voor een hernieuwde deelname aan de Dam tot Damloop op 20 september dit jaar. Net als vorig jaar mikken we er weer op om met 31 teams mee te doen. Maar door alle kostenperikelen is het nog niet zeker of dit ook daadwerkelijk weer kan plaats vinden dit jaar.... fingers crossed!!

Berlijn 2009
Berlijn is nog maar 25 weken weg! Dat komt dus erg dicht bij. Momenteel ben ik bezig met de afronding van een passend scheam om de laatste 20 weken door te komen. Zal zodra dezxe klaar is on line zetten en ben beniued naar op- en aanmerkingen!

Groet, Ronald

Geen opmerkingen: