zondag, juni 21, 2009

8x heuvel

Berlijn komt dichterbij dus het wordt tijd om het volume weer op te schroeven. Vandaag dus een lekker lange, maar ook zware duurloop gedaan.

Na een fantastisch vaderdagsontbijt met cadeaus van vrouw, dochter en hond had ik om 10:30 afgesproken met Michiel in het Amsterdamse Bos voor een gedeeltelijke gezamenlijke training.

Hij wilde circa 8 tot 10Km lopen en dan zou ik doorlopen tot mijn ouders in het bos kwamen om 13:00 voor lunch bij Grand Café De Bosbaan.

Idee was om eerst 2x de 4Km route met heuvel te doen met eventuele extra lus om de 10Km vol te maken. Dit plan hebben we als straftraining voor te laat komen omgezet naar 1x de 4Km route met een aantal lussen en in totaal 4x de heuvel als beklimming. Erg lekker moet ik zeggen met een gemiddelde van 5:45 per Km over ruim 10Km met een, hartslag om de 140 en nog plenty over!!

Na deel 1 vervolgens een ronde bosbaan in 05:25 per Km waarna ik besloot weer het bos in te gaan richting heuvel. Wederom 4x de beklimming gepakt in de duurloop maar u over de kortere en stijlere stukken. Het was zwaar maar wel erg lekker. Hartslag onder controle en net geen 13Km gelopen.

Totale training 23Km met 8x heuvel.... zonder te veel moeite. Het gaat de goede kant op!!

Geen opmerkingen: