zaterdag, juni 13, 2009

Garmin Forerunner

Had het al gemeld met Twitter (moet ik toch eens koppelen aan mijn blog....) ik heb een nieuw trainingsmaatje / -speeltje..... de GARMIN FOPRERUNNER 405!

Gisterenavond lekker gespeeld en diverse dingen geprobeerd. Ik had hem al sinds woensdag in huis maar door werk drukte helaas nog geen tijd gevonden om het te testen!

De bediening en menu-indeling is wel even wennen, maar de interface is toch redelijk intiuatief. De echte instellingen en ervaring zullen pas in de volgende training komen.

Speeltje ook geregistreerd en vervolgens de Ant+ en Garmin Training Center Software gedownload van de website. Best wel apart dat je deze er niet gewoon bij op CDRom bij krijgt!

De Training Center Software is overigens wel traag en beperkt qua interface viel mij op. Wat dat betreft lijkt de gratis Sporttracks Software een stuk beter! Sneller, makkelijker en veel meer opties!

Morgen even testen tijdens een training 

1 opmerking:

RunningRonald zei

super Ronald! heel veel plezier met je FR405!