dinsdag, juni 19, 2007

Bergtraining in het Zwarte Woud

Afgelopen vijf dagen zaten we voor het jaarlijkse wieleruitje van de mijn broer in Todtnau bij de Feldberg in het Zwarte Woud in Duitsland.

Een fantastische mooie omgeving waar naast veel lol en drank ook nog serieus gesport is :-)

De mannen hebben 4 dagen de ene berg na de andere bedwongen op de fiets en ik, als cameraman en bezemwagen, kon natuurlijk niet achterblijven.

Afgelopen weekend dus lekker twee keer gelopen in het
Zuidduitse heuvellandschap.
Zaterdagochtend voordat de groep ging ontbijten lekker een deel van de Feldberg opgelopen (4Km opwaarts en 4Km terug) in een kleine 45 minuten. De volgende dag in middag zelfde ritueel alleen nu 6.5Km opwaarts en neerwaarts.
Voor de volle 11Km was de Feldberg mij iets te stijl :-) Ik mag dan een steenbok zijn als sterrebeeld, maar vlak landschap heeft toch mijn voorkeur .....

Geen opmerkingen: