zaterdag, juni 02, 2007

It´s a small world after all

Toch leuk dat de loperswereld een kleine wereld is. Na reeds andere NY marathongangers gevonden te hebben onder ex-collega's, contactpersonen bij mijn reclamebureau, en een relatie van een marketing communicatie adviesbureau waar ik nu mee werk kan ik weer iemand toevoegen die reeds de heroische toch van 42,2Km in New York heeft volbracht

Al surfend over door de pagina van HollandRunner kom ik in het weblog van Rob de Lange terecht. Een loper die vorig jaar met HollandRunner de New York Marathon heeft gelopen en daarvan een zer actief weblog heeft bijgehouden.

Ik denk nog bij mijzelf, wat een bekende naam.... maar voor de rest eigenlijk geen aandacht aangegeven. Al lezend kom ik terecht in een passage waarin hij een bespreking met een IBMer aanhaalt..... toen ging er toch een lichtje branden. Even doorgescrolled naar een foto en wat blijkt het is een contactpersoon van een goede business partner van IBM (SLTN) waarmee ik in het verleden toen ik voor de software divisie werkte mee te maken heb gehad!

Meteen later weer contact gezocht en wat ervaringen uitgewisseld. Maar nog leuker dat hij me meteen heeft aangeboden mee te doen aan de Haarlemmermeermarathon op zondag 2 september a.s. met de loopgroep van SLTN. Dat aanbod kon ik dus niet voorbij laten gaan en ik zal dus nu definitief aan de start verschijnen voor de halve marathon!

Geen opmerkingen: