zaterdag, mei 03, 2008

Wedstrijdschema definitief



Met mijn inschrijving voor de 30 van Almere is mijn wedstrijdschema in aanloop naar de Amsterdam Marathon nu rond en defintief.

08-06-2008: KiKarun, Spaarnwoude
20-06-2008: Midzomernachtcross, Amsterdam
21-09-2008: 24e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
28-09-2008: De 30 van Almere, Almere
19-10-2008: 33e ING Amsterdam Marathon, Amsterdam

De Hague Royal Ten haal ik van de agenda voor een goede lange duurloop.
Inschrijven voor de Polderloop is alleen mogelijk op de dag zelf en die zal ik zeker doen, maar door afwezigheid van officiele tijdswaarnemening tel ik die niet mee.

Helaas moet ik dit jaar de Haarlemmermeer Marathon laten schieten door vakantieplannen. Maar ja daar staat trainen op het strand in het zonnetje tegenover.

Enige potentiele wedstrijd die dan nog rest is de Brussels 20Km als er een plek vrij valt via mijn werk.

Vorig jaar heb ik hem door blessureleed helaas moeten laten schieten. Hopelijk zal dit jaar De 30 van Almere de ultieme test zijn in mijn Marathonpoging van dit jaar, want daarna is het afbouwen en rust.

Omvast in de stemming te komen is hier een mooi videootje van het parcours. Hoop dat er opd e 28e iets meer leven in de brouwerij is ....

Ps. ik zoek nog hazen :-)

Geen opmerkingen: