woensdag, november 12, 2008

Busje komt zo ....



Zoals bekend sta ik voor 11 januari ingepland voor mijn debuut op de Halve Marathon van Egmond! Een van de zwaarste halve marathons van Nederland met circa 8Km strand en 9Km duinen. Maar deze klassieker mag eigenlijk niet op het lijstje van een loper ontbreken.

Egmond is op de wedstrijdddag alleen te bereiken via de bus uit Alkmaar. Want het dorp gaat op slot van 08:00 tot 18:00!

Alleen bussen van de organisatie komen er door ..... dat is dus niet helemaal waar. Via mijn medeloeprs van AKU kwam ik er achter dat er een georganiseerde busreis wordt geregeld via Nieuwveen, Uithoorn, Mijdrecht, de Kwakel en nog wat dorpen. Deze bus brengt je tot 400meter van het startterrein! Vorig jaar gingen er maar liefst 2 bussen vol! Helemaal top dus. Meteen de details opgevraagd om te kijken of ik me nog kan aanmelden.

Geen opmerkingen: