vrijdag, juli 24, 2009

If it is raining .....

Afgelopen dinsdag heb ik de training maar gecancelled zoals eerder al gemeld op Twitter. Het kwam hier met bakken uit de hemel. Normaal laat ik me niet door een beetje regen tegenhouden, maar dit waren echt dermate hoosbuienen dat ik dacht ik ben gek als ik ga .... dan maar wat extra rust!

Die rust kwam goed van pas op de training van donderdag waar wederom een heuveltraining op het programma stond in het Amsterdamse Bos. Een bos dat trouwens volledig overhoop lag door het festival "A Day in the Park"dat zaterdag zou plaatsvinden. Bewaking, stagebouwers, Catering en logistiek waren alllen druk bezig alle voorbereidingen te treffen. Het veld bij de kanovijver herkeen je iig niet terug.

De training begon traditioneel met 2Km inlopen richting heuvel, met de beklimming over de lange zijde. Het tempo ging direct hard op 05:00 tot 04:35, dit tot grote frustratie van de trainer die moest afhaken (en we later dus netjes hebben opgehaald).

De heuveltraining was dit keer wederom pittig, maar goed te doen doordat het "maar" 8 beklimmingen waren met lange aanloop. Een beetje combo van duurloop en heuveltraining dus.

Helaas had mijn GArmin wat issues waardoor ik geen overzicht heb, Volgende keer weer!

Geen opmerkingen: