woensdag, augustus 12, 2009

Egmond

Gisteren op de training attendeerde iemand mij erop dat de inschrijving voor de Halve Marathon van Egmond geopend was.

Vanaf 31 juli blijkt het dus al mogelijk te zijn om in te schrijven voor deze unieke loop. Helaas had ik geen e-mail van de oragnisatie gehad, dus vanavond maar snel de site gechecked om te kijken of inschrijven nog mogelijk was, aangezien Egmond net als de Dam tot Dam en de 7-Heuvelen veelal binnen een mum van tijd vol zitten.

En ja hoor, ik had geluk. Mijn inschrijving voor de Halve Marathon Recreatie (ik heb nog steeds geen licentie) werd door het systeem geaccepteerd! Dus 10 januari 2010 doe ik voor de 2e keer mee aan Egmond!

Ik kijk er nu al naar uit :-)

1 opmerking:

RunningRonald zei

Egmond.. lijkt mij heel pittig. Succes met de voorbereidingen Ronald