donderdag, oktober 22, 2009

Slechte week

na een lekkere duurloop op zaterdagochtend avn 16Km, en het vrijwilligerswerk tijdens de Amsterdam Marathon op zondag is het de rest van de week slecht gesteld met lopen .... en dat komt mijn humeur niet ten goede!

Dinsdag werd Monique zwaar ziek en besloot ik thuis te blijven en de baantraining te laten schieten. Gisteren was ik laat terug uit Antwerpen en heb Zara naar Ope en Oma gebracht om haar niet aan te laten steken door de nog immer zwaar zieke Monique. Vandaag door het uitlopen van een business partner sessie in Utrecht te laat thuis voor mijn wegtraining en eigenlijk ook te futloos.....

Morgen moet er echt verandering in komen .....

1 opmerking:

RunningRonald zei

beterschap thuis! Ik hoop dat je morgen wel naar de Vu kan komen. Tot morgen misschien