zondag, december 21, 2008

better to be safe then ....

Nadat een migraine aanval mij woensdagmiddag en donderdag al volledig lam had gelegd had ik vandaag weer zin om te gaan lopen. Een duurloop van 18 a 20Km was de doelstelling om me verder voor te bereiden op Egmond. Om 10:30 verliet ik na het ontbijt en douchen van Zara met goede moed het huis. Tempo lag wel lekker op 05:20 gemiddeld, weer was warmer dan verwacht en de eerste 2Km gingen redelijk snel voorbij. Wel zat de ademhaling en harstlag wat hoog. En dit in combinatie met ouderwetse "papbeentjes" en het feit dat mijn zicht toch niet op 100% zat (nog wat moeite met veraf borden) heeft mij doen besluiten om zeer vorewgtijdig om te draaien om risico's van een nieuwe aanval uit te sluiten. Better to ben safe then sorry en de komende 3 dagen weer volledig plat te liggen. Dus omgedraaid en richting huis. Na 5,5Km daar aangekomen. Morgenochtend weer een korte duurloop met Quispel en woensdagochtend dan maar de inhaaltraining over de lnagere afstand.

Geen opmerkingen: