maandag, december 01, 2008

Druk weekend

Vorige week was een gekkenhuis met wat te lange werkdagen, met diepterecord maandag met bijna 17 uur voor de zaak in de weer zijn. Dat drukt wel een stempel op je loopmotivatie. Dinsdag was ik laat thuis waardoor de AKU training eigenlijk al niet meer mogelijk was en vervolgens maakte ik de fout om op de bank te gaan zitten. En ja hoor .... in slaap gevallen en dus niet getraind. Woensdag was mijn papa-avond en heb ik lekker thuis gekeuveld met Zara. Donderdag schoot ook mijn tweede trainingsavond er bij in door de eerste ouderavond van Zara op het kinderdagverblijf .... gaat dus lekker! Maar goed laatste dat mag de pret niet drukken en moet je ook een keer meemaken. En vervolgens was het vrijdag om 06:00 in de auto naar Brussel om 14 uur later weer het huis binnen te stappen..... en trust me dan heb je echt geen zin meer om te lopen. In ieder geval een goed voornemen om deze week weer beter te doen (niet zo heel moeilijk)

 
 

Geen opmerkingen: