donderdag, december 11, 2008

18,7Km in het donker

Na de continue dinsdag- en donderdagavond struggle om op tijd thuis te zijn, te koken en op tijd te eten (om te verteren) had ik vandaag toch nog tijd voor de wegtraining met mijn lopersgroep van AKU.

Na het nodige gehaast om 19:10 de deur achter me dicht getrokken om naar het verzamelpunt te lopen (1,5Km). Daar kwam ik tot mijn verbazing als een van de eerste aan. Maar als snel groeide de groep tot een man of 20.

Om 19:30 begonnen we ondanks de kou en miezerige regen aan een ronde van 15Km via Mijdrecht, Wilnis en De Hoef terug naar Uithoorn. Met de drukke week die ik achtr der ug had besloten bij de grote groep te blijven en de 4 snelle jongens vandaag te laten voor wat ze waren.

Het tempo zat er met 05:30 als totale groep er goed in en we bleven de hele tijd redelijk dicht bij elkaar.

Aan het einde nog even versneld om na 1:44 (met stops) terug te zijn op het verzamelpunt om vervolgens met Kim (trainster) en Marjan de laatste 1,5Km terug naar huis te lopen.

Totale stand voor een doordeweekse donderdagavond: 18,7Km ..... lekkerrrrr

Stats: 18,7Km, 1:44:27, Hartslag 160, CAlorieeen 1598

Geen opmerkingen: